A Pázmány Péter Katolikus Egyetem egy éven át ünnepelte alapításának 375. évfordulóját. A jubileumi év lezárására október 13-án került sor az Egyetem II. János Pál dísztermében.

A gazdag ünnepi műsor kiemelkedő mozzanata volt két előretekintő előadás, valamint a Pázmány-plakettek átadása. Az egyetem rektora, szenátusa, professzorai, valamint az Eötvös Loránd Tudományegyetem rektorának képviseletében jelen levő Seifert Tibor rektorhelyettes, a Semmelweis Egyetem rektora, Tulassay Tivadar, továbbá hallgatók és vendégek nagyszámú részvételével megtartott ünnepségen Fodor György rektor köszöntötte az egybegyűlteket, majd az öt karon oktató, kiemelt eredményeket felmutató oktatóknak átadta az egyetem kollektívájának elismerését kifejező Pázmány-plaketteket. [...]

A kitüntetések átadását két előadás követte: Roska Tamásnak, az Információs Technológiai Kar alapító dékánjának előadása „Szellemiség és elkötelezettség” címmel, valamint Tulassay Tivadarnak, a Semmelweis Egyetem rektorának előadása „A magyar felsőoktatás jövője” címmel. [..]

Az együttlét során az ünnepi hangulatot a Központi Szeminárium Kórusának műsora, valamint a program zárásaként a Pázmány Péter Kórus és a Boldog Özséb Színtársulat előadásában elhangzó „Nagyszombati deákdalok” emelték, mely az egyetem Nagyszombatból Budára történő áthelyezését jelenítette meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

A teljes beszámoló PDF formátumban, további képpekkel letölthető ITT.

A bejegyzés trackback címe:

https://boszk.blog.hu/api/trackback/id/tr322665410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása